Pages

Sunday, March 6, 2011

The Small World Of Mine ` Հասմիկ Չարխչյանի բլոգ

Էսօր էլ սավառնելով ինտերնետի հրաշալի <<ուգլավոյ>> տեղամասերում, ես որոշեցի փոստ գրեմ մի մարդու եվ իրա բլոգի մասին:
" The Small World Of Mine "  այսպես է անվանել իր բլոգը Հասմիկ Չարխչյանը ` @Հասոն: Ինչ ասեմ դե, շատ հետաքրքիր բլոգա եվ բոլորին խորհուրդ եմ տալիս հատկապես ընթերցել հետեվյալ 3 գրառումները, որոնք ինձ ամենաշատը դուր եկան`


  • Ուրեմն, առաչին փոստը նրա բլոգում, որ ես ձեզ խորհուրդ կտայի կարդալ, դա Թիթիզության մասին մի գրառումա ` Թիթիզահարում, որտեղ նա պատմում է իր թիթիզության մասին, վոբշեմ մտեք կարդացեք:
  • Երկրորդ փոստը, որ ես ձեզ խորհուրդ եմ տալիս կարդալ, դա մի գրառում է, որտեղ Հասմիկը պատմում է իր արշավի մասին դեպի Ամբերդ, իմիջայլոց, կարդացի շատ դուրս եկավ, կուզենայի նույնպես լինել այնտեղ:
  • Եվ իհարկե առաջարկում եմ ծանոթանալ այս փոստին, որում նա հիշում է թե ինչպես է մենել Իտալիա: Նայեվ կան շատ գեղեցիկ նկարներ, կարող եք մտնել նայել: 


Այս երեք գրառումները ինձ ամենաշատը դուր եկան Հասմիկ Չարխչյանի բլոգում: Բայց դա չի նշանակում, որ այնտեղ դուք չեք գտնի ուրիշ գեղեցիկ գրառումներ, պատմվածքներ եվ նկարներ:

Մի խոսքով, ինձ շատ դուր եկավ Հասոյի բլոգը, եվ ես իհարկե նրան դեռ կանդրադառնամ: Շնորհավոր գալիք տոնդ Հասո Ջան ! Իսկ այս գեղեցիկ ծաղկեփունջը քեզ`



Այս փոստը ձեր համար պատրաստել էր Կարեն Հակոբյանը:
Ցտեսություն եվ մինչ նոր գրառումներ իմ բլոգում:

3 comments:

Mari Love said...

Ես անձամբ շատ եմ հավանել Հասմիկի բլոգը :)

Hasmik Charkhchyan said...

Շատ շնորհակալ եմ, Կարեն ջան:Ճ

Karen Hakobyan said...

Post a Comment